18 Şubat 2015 Çarşamba

KirliPati Köpek Kuaförü Hizmetini Sizde Denediniz mi?

Merhabalar. Bugünlerde çok sık olarak KirliPati'ye denk geliyorum. Bunu sizlerle de paylaşmak ve sektörde yeni olan bu firmayı incelemek istedim.

Ancak şunu söyleyebiliriz ki, KirliPati.com öyle alelade bir hizmet vermenin çok ötesine geçmiş durumda. Bunu zaten web sayfalarına giriş yaptığınızda rahatlıkla görebilirsiniz.

İçerik olarak köpek mamaları, pet kuaför ve günlük kreş hizmeti veriyorlar. Özellikle günlük kreş hizmeti bizim bu sektörde çok da alışık olmadığımız bir detay...

Köpeklerini bir yere emanet etmek de sıkıntı çeken köpek sahipleri için bence bu harika bir yenilik! Hemen siteye girip bu kreş hizmetinin detaylarını kendiniz öğrenebilirsiniz.

Şimdi gelelim pet kuaför hizmetlerine! Benim en çok dikkatimi çeken detaylar birisi, gerçekten bu konuda samimi ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmaları...

Bu tarz sektörlerde hayvan sevgisi olan kişilerin hizmet vermesi benim için çok daha önemlidir. Canlının zarar görmemesi için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan uzman kişilerden bahsediyorum.

Bence kesinlikle KirliPati pet kuaför konusunda listenizin en başında olması gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder