30 Nisan 2015 Perşembe

Hills Köpek Mamaları ve Fiyatları

Her zaman söylediğim gibi Hills markası şuan için piyasada ki en kaliteli ürünlerdendir. Fiyatları da bu kaliteye göre bütçenize uygun veya pahalı gelebilir. Ancak piyasada çok daha pahalı veya çok daha ucuz mamalar da bulunabilmektedir. Bu tamamen sizin kalite kıstasınıza göre bir seçim olacaktır.

Ancak bana soracak olursanız bu kalitedeki bir ürüne bu para ödenir! Bir kaç güvenilir marka daha var tabi ki. Örneğin Royal Canin, Proplan ve Acana gibi markalar da bu piyasada iş görmektedir. Ancak Hill's Science Plan tercih edilmesi gereken önemli bir markadır.

Neyse, lafın kısası; size bir kaç ürün ile ilgili bir fiyat tarifesi sunayım. Yalnız şu detayı atlamayalım, bu fiyatlar tamamen internet üzerinden satış yapılan sitelerden alınarak oluşturuldu.

  • Hills kuzu etli yavru köpek maması (12 KG) - 159,00 TL gibi bir fiyattan alabilirsiniz.
  • Hills tavuklu büyük ırk yaşlı köpek maması (12 KG) - 170 - 190 TL arasıda fiyatı var.
  • Hills orta ırk yetişkin köpek maması (3 KG) - 70 - 85 TL arası fiyattan alabilirsiniz.
  • Daha fazla bilgi için hills köpek maması fiyatları sayfasını ziyaret etmenizi öneririm.

Bazı köpek maması üreticileri oldukça dolambaçlı olabilir ve genellikle başlık ve ayrıca köpek maması aslında ne içerdiğini çok farklı olabilir etiket üzerinde kelime düzeninde çok zeki nüansları kullanacaktır. Ayrıca, bu önemli bir bileşeni olduğunu, bu kurallar köpek maması katı malzeme sadece ilgili ve nem düzeylerini adresi yok.

8 yorum:

  1. bende köpeğim için hills mamaları kullanıyorum. Çünkü piyasadaki mamalara göre hills fiyatları hem uygun hemde kalitesi tartışılmaz bir ürün olduğu için tercihim bu oluyor.

    YanıtlaSil
  2. hills mamalarını tek geçerim arkadaş. köpek maması piyasasında en iyi marka hills'dir. teşekkürler yazı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana katılıyorum kardeşim. Hills köpek maması satın aldım bende bir arkadaşın vasıtası ile ve şuan gayet de memnunum. köpeğim baya enerjik bir hale geldi.

      Sil
  3. hills köpek mamaları bu piyasada çok popülerdir. bende uzun süredir köpeğime veriyorum ve çok memnun olduğumu da söyleyebilirim. tabi diğer markalar da kaliteli ama benim tercihim hills oluyor. bir nevi alışkanlık diyelim.

    YanıtlaSil
  4. harika bir tanıtımdı! bunun için size teşekkür ederim. ancak şöyle bir sorum olacak. hills ve acana köpek mamaları arasında kararsız kaldım. yavru köpeğim için siz hangisini daha fazla önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavru köpekler için acana kullanabilirsiniz. ama yetişkin ve yaşlı köpekler içni bence en iyi seçim hill's science plan olacaktır. yine de köpeğinizin cinsine ırkına göre değişkenlik gösterecek durumlardır bunlar.

      Sil
  5. hills için güzel bir makale olmuş teşekkürler. yalnız benim merak ettiğim hills mi daha iyi bir köpek maması yoksa proplan veya royal canin mi? bu konuda yardım bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. yazıyı yazan arkadaşa teşekkürler. bende hills kullanan birisiyim. köpeğim son derece enerjik ve dinamik yapısını koruyor. mama içerisinde protein ve vitamin değerleri yüksek olan ürünleri satın almaya gayret ediyorum.

    YanıtlaSil