29 Ekim 2014 Çarşamba

Köpek Traşı Nedir?

Köpeklerin bakım ihtiyaçları diğer evcil hayvanlara göre daha zahmetlidir. Örneğin bazı köpek cinslerinin düzenli olarak tıraş edilmesi gerekmektedir. Bunun için de güvenilir ve kaliteli hizmet sunan bir pet kuaför dükkanı ile anlaşmak gerekir.

Ben sizin için böyle bir dükkan biliyorum. İsterseniz önce kendi resmi sitelerinde bu hizmet hakkında detaylı bilgi alın: (KirliPati Köpek Traşı)

Müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir marka olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Özellikle köpeğinizi rahatlıkla uzman ellere teslim etmek istiyorsanız, KirliPati tam size göre! Çünkü bazı yerlerde, hayvan sevgisi olmayan kişiler çalışabiliyor. Bu da bazı tatsız sonuçlar ortaya çıkarabiliyor.

Bu tip durumlardan kaçınmak için yapılması gereken şey bellidir. İlk önceliğiniz kaliteli hizmet olmalıdır!

Ayrıca köpek traşı sayfasından yeni paylaşımları da takip edebilirsiniz.

Son olarak yine sizler için hazırladığımız Hills yavru köpek mamalarından oluşan bu videoyu sizlere takdim etmek istiyorum.

6 yorum:

  1. çoook teşekkürler. bende köpeğimi traş ettirmeyi düşünüyorum. ama güvenilir bir yer bulamadım. daha doğrusu benim içime pek sinmiyor :) yine de bunu yaptırmaya mecburum. umarım bulurum diyelim..

    YanıtlaSil
  2. köpek traşlarını yaptırdığınız yere dikkat edin arkadaşlar. uzman biri tarafından tıraş edildiğinden emin olun. sonra üzülürsünüz yani demedi demeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hocam köpek traşı sakata gelcek işler değil. benim bir komşum köpeğini tıraş ettirmek için gitti, şuan hala mahkemesi sürüyor :D sakat işler.

      Sil
  3. geçen hafta köpeğimi kirlipatiye götürdüm. köpek trşaı konusunda çok iyiler diyebilirim. özellikle müşteri memnuniyeti açısından beni tatmin eden bir yer oldu. kararsız olanların düşünmeden gitmelerini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Köpek traşlarını ben pet kuaföre yaptırıyorum. Evde bir kez kendim denedim ama çok şekilsiz bir sonuç çıktı ortaya, hemde yavruma zarar vermekten korktum. hemen arabaya atlayıp köpek kuaförüne götürdüm.

    YanıtlaSil
  5. kirlipatiyi yeni keşfedenlerdenim. köpek traşı konusunda ihtiyacımız olan kaliteli bir yere arkadaş tavsiyesi ile ulaşmış oldum. son derece memnunum ve artık bundan sonra ki tüm traş ve kuaför hizmetleri için kirlipatiye gideceğim.

    YanıtlaSil