26 Eylül 2014 Cuma

Hills Pirinçli Köpek Maması

Hills mamaları şuan için piyasada görüp görebileceğiniz en kaliteli köpek maması markasıdır. Bu yüzden eğer bu marka hakkında endişeniz veya şüpheniz varsa derhal bu düşüncelerden kendiniz bertaraf etmenizi ve güvenilir bir marka olduğunu bilmenizi tavsiye ediyorum.

Bunu tabi ki ben söylüyorum diye yapacak değilsiniz. Ancak Google üzerinde yapacağınız ufak bir arama ile birlikte zaten sizde bunun dediğim şekilde olduğunu göreceksiniz.

Hills köpek mamaları genelde sadece pirinçli olarak satılmaz. Çünkü zaten böyle bir mantık yoktur. Ancak başlık gereği pirinçli olan mamalar hakkında bir bilgi vermek istiyorum. Özellikle kuzu etli ürünlerde bu çokça kullanılan ve eğer sıkı Hills kullanıcısı iseniz zaten bu duruma aşikar olmuşsunuzdur.

Mama içerisinde pirinç oranı azımsanmayacak kadar bir değer ile sunulur. Gerisi ya diğer ana besin maddesi olur ya da mamanın özelliğine göre diğer besin değerlerinden oluşur. Bu şekilde Hills mamalarının aslında Pirinçli diye lanse edilmesi sadece onun diğer besin maddelerinden daha yoğun olarak kullanıldığını belirtmek içindir.

Bu konuda sizi aydınlattıysam ne mutlu bana. Bir sonra ki yazımda tekrar görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder